zondag 27 september 2009

Geen karretje om te spannen

Natuurlijk heb ik belangstelling voor de ontwikkelingen hiervan. Maar dat betekend niet, dat ik de kar ga trekken, integendeel, dat doen anderen. Ik kan hooguit mededelen, wat ik gezien heb en wat het Publiek daar mee doet weet ik niet. Ik ben geen diplomaat en ga niet in  hun schoenen staan. Ook niet als ze in mijn huis gluren of in mijn pc, dat wordt dan een herhaling van wat al eens is gebeurd. Mijn vader liet het adviseren van de regering aan mijn moeder over, maar met bitter weinig resultaat. Hij had gelijk, toen hij zei dat hij zich geen raad wist met Engelsen. Dat was geen onwil, maar een eerlijke reactie. De Duitsers hadden ook iets anders voor hem betekend en nogal veel. Ze begrepen elkaar veel beter. Al moet het wel een bittere, wrange relatie geworden zijn in de loop van de jaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten